26 January 2009

adakah saya perasan??

merujuk kepada perkara di atas, saya ingin menceritakan insiden yg berlaku petang tadi

lokasi : bas mini
masa : agak petang. lupa untuk memeriksa jam
watak : eein dan abg tukang kumpul duit tambang bas

sebagai intro :
abg tukang kumpul duit tambang bas melihat2 plastik beg yg dibawa oleh eein setelah berkocoh2 berlari2 mengejar bas sambil menjawab telefon drpd encik alid. dilihat eein membawa plastik yg bertulis 'reading empowers'. abg tukang kumpul duit tambang bas amat tekun memerhati gelagat eein serta beg plastik yg dibawanya dr td. kerana terlalu curious, dia pun memulakan langkah pertama sebagai lelaki macho mungkin. entah lah. sy pun x tahu. lupa pula untuk bertanya kpd abg tukang kumpul duit tambang bas itu.

bintang kecil, abg tukang kumpul duit tambang bas itu mungkin berwarganegara indonesia kerana pelatnya seperti pelat warganegara tersebut

abg tukang kumpul duit tambang bas : nak balik mana?

eein : shah alam

abg tukang kumpul duit tambang bas : ohh
(sambil menggayakan aksi ekstrem spt membiarkan separuh badannya keluar dari pintu bas )

abg tukang kumpul duit tambang bas : adik tingkatan berapa?

eein : tingkatan?? 4

abg tukang kumpul duit tambang bas : ohh

adakah eein perasan muda atau sememangnya eein nampak muda seperti budak tingkatan 4?

14 comments:

Syasya1901 said...

ko perasan muda la eein!

haha~

EeinSebagaiBeta said...

ekekeke. adakah itu tanda2 cemburu serta iri hati? hahah

Syasya1901 said...

tidak sama sekali..

daku baru masuk ke alam 18..

anda?

haha~

EeinSebagaiBeta said...

i'm sweet 18 bebeh
always have always will~
(ala2 blair waldorf)

Anonymous said...

aaaaa?
muda?
kali juak aaa... sik ku paham kenak laki ya madah ko muda.. boh perasann... haha... kali ya cara nya ngenjen jak... hati2 di jalan raya.. ingatla orang yang tersayang. haha...

putri said...

sesungguh nya saya membyr abg indon tersebut untuk statement beliau.
sebelum itu, abg indon berpikir, eein ialah wanita berumur lingkungan sebaya beliau.
akan tetapi, mendgr statemnt abg indon tersebut,
maka saya,
berasa kasihan dgn eein.
dan mengupah abg indon untok menegur eein dan brtnya kpd eein tingkatan berapakah dia.
di harap eein jgn kembang idong ok.

EeinSebagaiBeta said...

anon : cara2 mengenjen? hahaah. kali juak la. ttp sy tetap memikirkan dia mmg menganggap saya baru berumur 16 tahun. anda pun berhhati2 di jalan raya mahupun sungai ya! hahaha

k putut: sungguh baik anda kerana menggaji abg itu untuk menyedapkan hati sy. kahkahkahh!!

sYeNgEt ke senget?? said...

perasan la ko gebu~~ eeeeyyyy
dah jd nenek org dah ko.. org tu saje
je nl ngorat ko.. typical babe..
*jeles kedengaran

Panglipurlarayangmelara said...

hahaha..
eein muka xmatang..
kne la ang tgkatan 4..
asl ang xkata ang dajah 6 ??
hahahaha

EeinSebagaiBeta said...

senget : x yah jeles babe. nanti aku soh abg tukang kumpul duit tambang bas tu tnye ko gak ye. hahaha

penglipurmelara : x leh nak kate darjah 6, sbb abg tukang kumpul duit tambang bas tu tanye tingkatan berape. mesti ko igt aku dajah 6 kan?? hahaha

zeeyann=bijann?? said...

ko mmg perasan~ ko xtauk ka slama tk? ish3

nya tangga ko kdak kanak2 xcukup umo klik..

ya nya tnyk gya~

ko nk ke-HappY-an nk melampau kadang2

XD

EeinSebagaiBeta said...

sy ke-hapy-an melampau?
eh cam bulak jak
hahaha
saya jiwa kosong!
ngahahaha

putri said...

anda jiwa kosong? saya jiwa kacau! hahahahaha. lolll. apakah oo.

EeinSebagaiBeta said...

hahaha
saya jiwajiwa!
pa ndak ka oo k putut oo
hehehehe