23 January 2009

agak agak..

first n foremost, CONGRATES to dear bijan coz already succesfully getting her driving license. nampaknya saya ada pengganti untuk menjadi pendriver jika ingin keluar nanti. ha ha ha

secondly, i'm back to shah alam! city of asap n industrial waste. surrounding temperature pon tahap gaban. i wish my room have 3 fans so that i wont sleep in sweat. gahhh

thirdly, saya lupa utk wish, hepi new year y'all! hows ur new year? sy hanya tidor dgn lenanya pada malam new year itu. hahahaha. gilak sungguh tiada plan untuk menyambutnya

forth, sekarang i'm on hols for about a week, who's ready for shopping spree??? jom ikut aku! hahahaha

next? aku dah tuka klas. aku amek malay, no more spec math in my mind (aku x mau serabut otak aku) . mungkin sy akan lebih kerap menulis dalam bhsa melayu kerana my malay is sucks! (kerana di 'influence' dgn bahasa srwk)

moving on, ini hanya intro for whats going on for about half of this month, kalo saya rajin, sy describe dgn lebih detail ya. hpi gong xi facai!

*kepada mohd faruq khan! aku menunggu duit angpau ku!!
*kepada nuraini putri! mari mengugut faruq uuntuk mendapatkan angpau!
*kepada amalia! slmt bercuti di jeli! balik nanti bawak lah jelly dr sana ya!
*kepada hasnor hashim! semoga nada lebih bergembira di cuti ini sebelom axam ya!
*kepada nurliyana munirah! selamat menvariasikan aksi dugong anda!
*kepada rose nazihah! hoit breakfast x ajak aku!
*kepada nur irwani! terima kasih kerana memberi pinjam laptop anda!
*kepada zuria! blaja oi homework banyak!
*kepada umi nazreen! balik nanti bawaklah chocolate!
*kepada ziyan zayanna! jom jalan!!
*kepada yg lain! selamat brgembira!!

8 comments:

putri said...

saya sudah menukar blog kerana mak saya mau menjadi pembaca blog saya. ahahahhaa. lol! iinnnn. ktk sik blt btuuu kaaa?? kmk d btu!

EeinSebagaiBeta said...

mak anda mmg suka membaca. hahahaha. kmk x balit k putut!! sedeh ngaaaaa~~ hahahah. ugut faruq! mek mok angpau! huhuhu

sYeNgEt ke senget?? said...

eein merapu merepek~~
akau g breakfast sok2 je la
dgn ko ekh.. hahahah XD

EeinSebagaiBeta said...

breakfast! u owe me 1! hahaha

zeeyann=bijann?? said...

hahaha~

jom2 jln~

mbik saya d ctok..

XD

EeinSebagaiBeta said...

edeh. u ya cam dekat jak mok di ambik koh! hahaha

Faruq said...

hoi ang pau angpau..hehe.penampau ada lah..hahaha..x byk anpau ku bah..cyan naa cam mengharap alu ang pau aku haha..xpa brik jak number acc lak ku bank in..rm1 jadi lah ouh?haha..

EeinSebagaiBeta said...

ceh mun singgit gus ku ugut ko rah uma ko lak! mun ko x merik pon, grenti mak ko dgn tanpa segan silu sambel tersenyum merik angpau ngn aku. hahahah. parok kukudut la!!