06 September 2009

holaa!!

saya tahu sekarang bukanlah masa yang sesuai untuk menulis blog
tatepi di kala otak sudah kurang berfungsi secara normal akan mencetuskan
idea-idea kreatif untuk dihias di dalam blog

sekarang merupakan jangka waktu *study leave* sebelum exam trial
(saya lebih gemar menggelarnya cuti sebelum raya)
walaupun masih berpuasa, jika dilihat di depan ole2. memang banyak stall yang dibuka menjual baju raya *tiba2 terasa sebak kerana belum membeli baju raya* dan juga kismis serta baju2 sespesen saya sayang mak saya ataupun kenapa tengok saya? saya tahu saya comel *ini agak tidak logik kerana tidak pernah melihat baju seperti ini lagi*

ho ho ho
baik lah
selamat berjuang ya rakan2
kepada anda semua yg berugama (bajet perkataan zaman2 kemerdekaan) islam, selamat berpuasa!

p/s untuk emak : saya mahu makanan sedap2 seperti pizza dan ayam goreng di pagi raya!

2 comments:

Syasya1901 said...

woi pagi raya makan pulut lemang rendang ah dude!
kang dekat aussie ko makan ah pizza di pagi raya~

EeinSebagaiBeta said...

weh asal aku takdapat comment kat kau nye belog?? hehe
aku teringin la nak mam pizza,, huhuhu
ok ok aku makan ketupat lah sempena hari raya nanti. :D