01 January 2010

new year

hepi new year everyone!
tho it is a bit late
tapi nak jugak wish

so how's last year's resolution?
frankly i dun have that list of resolution for each year
i like it spontaneous and i do what i want to do
haha

ok achievement that have been made last year


  1. stay alive in ausmat
  2. make people around me happy :)
  3. i manage to get above 85 for my TER
  4. never stay up until morning! (yes satu pencapaian!)
  5. masuk akasia guna pagar tikus
  6. manage to chop out 5 kg of body weight during exam,. (tho bertahan seminggu shaja)
  7. wander around the whole bintulu at midnight
  8. kawan ngn hanis dan rakan2 dgn lebih mendalam. chewah! wakaka (pencapaian tu. saya pemalu :P)
  9. maths exam result increasing from test to test. (sikit2 lah. takpa)
  10. i found ahmad miqdad :)
  11. saya puasa and solat sunat! weh pencapaian!! saya tidak sebegitu baik. saya tahu. hee
  12. mop rumah kat kolej sampai 5 kali lepas kena fogging
  13. makan aiskrim satu balang sekaligus bersama rakan2 pada suatu petang
  14. (kalau ada sila bagitahu nanti saya tambah)
ok cukuplah tu. nanti kalo ada lagi kite tambah. haha.
btw i didnt went out on the new year eve.
saya dok uma muhasabah diri je. bluek :P

2 comments:

sYeNgEt ke senget?? said...

ade lagi.. mop rumah 5kali lepas fogging!! pencapaiannnn!!

EeinSebagaiBeta said...

aku dah tambah. hehe