20 May 2010

hari ni saya pakai gelang hitam yg azreena bg kt saye lame dulu. lame dah.
lame xpakai. saye hidu gelang tu(tade keje). oh my God.. it still got her smell.
it makes me feel missing her so deep that i am speechless tonight. i miss her so much.
tringat moments we spent together sebelum ni. but she's too far away now. ive no idea to whom i should cry on. tp nk wat cemane da takdir cani. kan2? xpela. sayang, i nk bgtau u sekali lg i sedar betapa i sayang u sampai i xtau cemane nk ungkap dgn lidah sendiri. rase kebas je lidah. tp dlm hati ni da membengkak mcm pau kacang hitam(sedap sial). never felt like this before.

donut itu bulat, lepat itu segi empat, celorot itu silinder. tp cinta saye kt awk xkire dlm bentuk ape skali. kalau ade satu billion bentuk dlm dunia ni skalipun, cinta saye pada awk lg byk bentuk. sebab saye dan awak, awak dan saye BENTUK cinta tu dgn baek n sempurna.

Azreena Jamahari. name yg cantik(bole la) yg mewarnai hati dan jasad saye.
saya cintakan awak selame-lamenya. i love u baby=))

3 comments:

zueea said...

mak aih..sweet nya :D

saya pun syg banget sama eein. boleh kan? sbb eein pon syg sya sgt2! lalalala~ :D

Hang Pin Tu said...

ahaha akibat sekolah jaoh2 la tok. :D
juju sayang eein yeyeay!!
juju kelak kita polah kek lapis cheese okeh? (tiba tiba)
hahaha

sYeNgEt ke senget?? said...

lega aku baca post ni.. hahhaha