19 August 2010

students

makin lama aku kat sini
makin sakit otak aku belajar
mungkin sebab aku malas
mungkin sebab aku lembap nak pick up suma ilmu yg ada
mungkin juga sebab aku ingat aku dah paham tapi lepas tu aku tak paham satu pun
mungkin sebab sebab lain
yang pasti aku rasa aku akan nangis kalau selalu jadi macam ni.
tapi aku rasa aku masih bertahan untuk serap semua ilmu tu
tolong lah, aku perlu kan TENAGA
mee sapi pun jadi lah.
uu sedap nya.

No comments: